onsdag 24 november 2010

Nattsudd

Så blev det visst idag igen! Men har man värk i kroppen så man sitter och skakar så är det inte bara och trycka på knapp och sova! Har då inte funkat de senast 10 åren i alla fall. Även om jag egentligen behöver det, så går det bara inte.
Idag har det inte varit något fixande i sovrummet, det är ju fönstret som ska göras klart MEN Mattias hade visst rast från det idag. Jag har ju ett garderobs projekt som jag vill att vi ska genomföra också. Har dragit ritningen i stora drag muntligt för min alldeles egna snickare och han tyckte det låt okej! Så nu på söndag ska IKEA få ett besök av familjen Englund, jag riktigt längtar... Alltid trevligt med Ikea.

Nästa projekt (och sista för i år) som ska börjas med är hallen här upp vid sovrummen, den har fortfarande träfärgad panel och kornblå väggar. Inte speciellt harmoniskt men färg finns och tapeterna köptes ju igår. Så kanske jag kan övertala Mattias att fixa med det på lördag när jag tänkt baka med ungarna? Ja vi får se.

Nu ska jag försöka mig på en date med John Blund

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: