söndag 21 november 2010

Småfix i mitt "ny-gamla" sovrum

Jag var ju så himla negativ förrut och får väl avrunda dagen lite mer positivt. Jag är ju ingen negativ person direkt. Men det har som jag skrev i tidigare inlägget varit en dag full av grubblerier!
Jag har annars idag fixat lite i mitt "ny-gamla" sovrum också. Mattias har jobbat med att byta foder i fönstret för jag tyckte det var på tiden det blev ett foder i fönstret. Det är flera år sedan vi bytte fönster MEN det nya har bara blivit ditsatt och något foder har det inte blivit! Ej heller några lister. Nu köpte foder och snygga lister samt en ny fönster hylla i torsdags. Hoppas det kan bli klart imorgon? Jag har satt upp hyllor och fyllt dom med mestadels filmer... Satt om en o annan tavla. och fyllt rummet med värmeljus. Mysfaktorn härinne är hög. En vägg ska jag ha fotografier på och av barnen i familjen, ramarna ska gå i ljus-grå nyans är tanken. Blir nog bra skulle jag tro. Och korten ska vara av lika olika stadier i deras liv. Har många fina kort.

Just rullar Beck på tv:n, det är bra filmer synd att man redan sett alla och har alla i filmhyllan. skulle ha varit trevligt med en bra film; thriller eller varför inte en rysare - det hade jag behövt!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: