onsdag 17 november 2010

Sovrummet del 2

Så var det igångLite svårt och visa hur tapeten verkligen är, den ser så grå o kall ut
Grå botten, grå/brun/grönt på tapeten med lite silver
Jag är nöjd! Men en ny säng så vore jag väl helt nöjd! Men man kan inte få allt!

Idag var jag till Karlstad i ett ärende och passade på och besök en av mina favvo-affärer! Stuv-butiken och köpte med mig några rullar tapeter hem till sovrummet. Mattias och jag kom hem samtidigt så det var bara och börja tapetsera. Nu är väggen klar, jag är såååå jätte-nöjd. Imorgon ska tv-väggen tapetseras också och detaljerna i rummet ska få sitt, lister, hyllor och sånt. Har även en vägg kvar och måla där den berömda garderoben ska byggas. Jag har en ritning i huvudet som jag har delat av med mig till Mattias. Berätta för honom i stora drag i går. Så nästa helg ska Ikea få sig ett besök av oss.. Kul! Jag ska även köpa nya sängkläder och några andra små detaljer som jag vill ha.
Fortsättning följer för er som är nyfikna
Ha det bäst
Susanne