söndag 7 november 2010

Valpkurs Avslutning

Roxy med husse Fredrik
Smila
Konrad
Åh vad kul det är och leka
Ego-Ozzy gnager på "sin" pinne
Riktiga "varga" tag i leken
Smila och Roxy vilar
Ännu mera lek

Idag har vi haft avslutning på valpkursen med mina goa valpköpare! Och idag fick dom gå ett litet kort blodspår med sina valpar. Och det var med lite blandat resultat. Men otroligt och roligt och se deras reaktioner. På spåret, blodet och klöven . Efter spåret så fick dom leka och busa och det var ju såååå kul. Hem sen och jag hade gjort en skinkpaj att bjuda på i stället för fika. Och nu får jag en fin present från dom alla!! Åh så glad jag blev för det, helt i min stil. Se bilden. Nu är den inte upphängd än men jag ska ta tag i det imorgon. Alltid kul med något nytt. Och sen till och få en sån överraksning, DET VÄRMDE TJEJER!! Och Fredrik förstås glömde dig nästan....
Nu ses vi på lördag i Skara Anna och Anette. Det ska bli så kul. Kolla mailen jag har mailat PM
Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: