måndag 20 december 2010

Äntligen klar...

Idag är det måndag och dan före dan, före dan före dan före doppare dan... Gissa om det finns några i familjen här som väntar. Idag har senaste 1 1/2 veckans bravader kommit ikapp mig. Jag har varit såååå trött, irriterad och bara grinig! Stackars min tappra familj. Men ändock har jag varit på fotvård hos min goa ANETTES FOTVÅRD och fått mig en lyx behandling. Jag älskar och få fotvård och massage av fötterna. Mmmmm God Jul till Dig Anette!

Efter det så hjälptes jag och Mattias åt att handla alla julmaten och de sista julklapparna. En stor börda har nu släppt och jag känner att stressen jag haft i flera dagar har släppt. Jag har ju varit ute i god tid och haft en plan MEN den blev ju lite ruggad på nu när Måns slog sig huvudet och sen en vecka senare hamnade på sjukhus i 2 dagar! Nu ska jag ägna de kommande dagarna åt att slappa, göra julgodis med dom snuviga ungarna. Skulle velat ha tag i 2 mattor svarta. En till den "nya" hallen uppe och en till Måns rum. Nja vi får se om jag får någon lust till det.

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Va gött att det ordnat upp sig, med Måns ovh allt annat runt omkring, jag har all julmat kvar att handla jag...