lördag 4 december 2010

Besök i Selmas Hus i Röllse

Idag lördag har jag haft stalltjänst då Ebba är i Göteborg med sin farmor. Det är ju hon som är stall- och hästskötare här annars... Jag åkte till in till Säffle på förmiddagen för jag skulle till Säffle Blomsterhandel och hämta blommor. Jag var också till Systembolaget. Och jag planerade även en tur till Selmas Hus i "Röllse". För Britts blogg har jag följt en längre tid först var det Prillig och nu på senare tid "Selmas Hus". Länk finns dit på vänster sida här i min blogg. En mysigt härligt hus med massor av saker jag skulle velat ha! Men med mig hem fick jag i alla fall tre zinkhus och runda blockljus med siffror på till adventsljusstaken. Så nu lagom till andra advent är den klar! Bild kommer, hade tänkt visa er men batterierna var slut typiskt! För er som bor i närheten så rekommenderar jag verkligen ett besök hos Britt.

Nu ska jag lägga mig för jag ska upp tidigt och iväg till SSRK Hammarö med Konrad och Kelly. På plats kommer även Anette E, Linda L och Nicole att vara. Härligt!! Även om jag nu känner på mig att det kommer bli kallt. Brrrr... Rapport kommer imorgon

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Lycka till på Hammarö!