torsdag 23 december 2010

Dan före doppare dan

Då var dan för doppare dan... Oj vad denna veckan har gått fort. Väldigt fort t om. Men det har ju också hänt en del saker förstås. Valparna mår bra och det fortfarande frid och fröjd i valplådan. Himla mysigt faktiskt. I natt sov Mattias hos valparna och Ina och jag sov i vår säng. Ligga i ressäng nja det är väl inte det ultimata när man har ont i kroppen. Men i natt är det väl min tur igen så, vad gör man inte för sin hund?
Idag skulle Tyra varit till dagis men hon och alla vi andra för den delen är förkylda! Så hon får vara hemma idag. Typiskt att bli förkylda nu. Idag ska sista "fixet" ske inför morgondagen, en del mat ska förberedas och skinkan ska fixas. Det är ju något man verkligen längtar efter sin egengjorda skinka. Jag köper inte färdigkokt för den tycker jag är för salt utan jag ugnsbakar den i folie och sen griljerar med mitt alldeles egna recept både i ugn och till griljering. Mums längtar efter första skiva...
Ska faktiskt in till Säffle också, har beställt blommor som jag ska hämta OCH har ju glömt köpa folie. Hm.. Men det är ju inget som ska ta så lång tid så jag är snart hemma igen.

Nej det blir till och ta tag i dagen.

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Ha en riktigt härlig, dag före dan!