måndag 20 december 2010

December kul Dag 16, 17, 18, 19, 20

Eftersom det varit en hel del annat på sistone så kör jag December Kul x 5 nu:

December kul Dag 16
Min första kyss
Kan nog tro det var i källaren på ett discoHöglundaskolan. Kommer inte riktigt ihåg med vem men en kyss - det var det. Med blandade känslor. Det kommer jag också ihåg!

December kul Dag 17
Mitt favoritminne
När jag vann 100 000 kr på triss för 10 år sedan!! Och när jag tog ut pengar för första gången efter det och totalen var + 100000 kr på lönekontot. Vilken feeling! Och vilken jul det blev. Jag handlade precis vad jag ville utan att bry mig om vad det egentligen kostade.

December kul Dag 18
Min favoritfödelsedag
Det var nog i alla fall min 40 års dag, den började redan dagen före med pynt av festlokal, mina vänner dök spontant upp med blommor. Dagen D strömmade det in blomsterbud från när o fjärran och OJ vad vänner jag hade. Festkvällen satt vi på vår mysiga loge och hade det sååå trevligt med vänner och släkt!

December kul Dag 19
Detta ångrar jag
Levde länge i ett förhållande som jag borde tagit mig långt tidigare än vad jag gjorde. Detta resulterade ju i att många av mina bästa år bara slösades bort. Lätt och vara efterklok! Skulle också ha gjort min GBP när jag först tänkte på det. Jag ångrar också att jag inte gick på Lilleruds gymnasiet när jag ändå kom in... Några av de saker jag ångrar i mitt liv.

December kul Dag 20
Den här månaden
Mysig med alla ljus, härlig shopping, planering! Men som den hittills ser ut så har det varit; hundutställning x2, sjukhus besök x2, Måns sjuk, Stockholmsresa, julklappsköp, inhandling av mat, valpar väntas och så småningom ett nytt år att fira in...

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: