tisdag 28 december 2010

December kul Dag 28

Det här saknar jag:
Framförallt saknar jag pengar!! Sen jag blev sjuk för 10 år sedan och fick först 80% av min lön sen något år efter det 80 på 80 ja ni hör ju själva 20 mindre till och vi slutar på 60%!! Fruktansvärt minimalt och leva på! Och mycket orättvist.... Har man en sjukdom så har man ju.
Jag saknar att inte kunna resa när jag vill och då menar jag till andra länder och kulturer, jag älskar verkligen att resa.
Jag saknar också min mormor som varit död i 20 år! Jag saknar mina gamla hundar som inte längre lever jag saknar också två gamla hästar som varit betydelsefulla för mig; Remina och Riggin! Och jag saknar Wiggo som åkte i förrgår....
Det var ju väldigt vad jag saknar mycket. Men även om jag har en saknad så lever jag ändå gott med min goa familj som jag älskar högt. Så saknaden är inget som ligger och gnager nåt värst.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: