måndag 6 december 2010

December kul Dag 5

Håll tillgodo med två december kul i dag, orkade inte igår...

Kärlek

Ja kärlek det är ju ett starkt ord tycker jag! Och svårt att beskriva. Man kan ju älska olika saker, personer, händelser och sina nära och kära förstås. Min kärlek till min familj är enormt stor, och jag har en stor kärlek till mina djur. Sen finns det ju en viss kärlek till att få förmånen att exempelvis resa och upptäcka det är också kärlek på hög nivå för mig.

Familjen har jag väl skrivit om så många gånger så jag vet inte om jag ska pränta ner det igen men mannen i mitt liv; MATTIAS min goe allti-i-allo. Jag älskar honom något enormt och kärleken till honom är stoooor! Vi har en telepatisk kontakt han och jag, tänker så ruskigt lika och säjer hela tiden samma saker.
Sonen Måns, den lille rummeln (183 cm lång) kan och vet allt! Tycker han. Kan vara så enormt trevlig och go när han bara vill... Är väldigt duktig på all sport. En enorm järnvilja! Stöning som få och ger sig aldrig!
Ebba den sköna 11 åringen som plötsligt hamnat i tonåren. Homonerna sprutar och kan bli så arg lika snabbt som det går över. Otroligt ordningsam och ansvarsfull.
Tyra ja vad skriver om den bus-majan? Hon kan få tag i vad som helst i hela huset, vart man än gömmer det. påhittig och extremt vig och spänstig. Alla dom här fyra personerna i min familj har jag och känner jag ENORM KÄRLEK till. Och jag är också en enormt tacksam för att dom är just mina allihopa.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: