måndag 27 december 2010

Jag är förkyld!!

Idag är det inte tårarna som runnit utan näsan. Jag är väldigt snorig och är extremt torr i halsen. Och det gör ont!! Får också rätt vad det är en hosta som knappt ger sig... Ursch och tvi.
Snart vankas kvällsmat och idag blir det köttfärssås och tagliatelle. Mums va gott jag riktigt längtar.... Har varit en del rester i flera dagar och nu ska det bli gott med något vanligt och simpelt som köttfärssås och pasta.
Annars har jag tänkt att jag och Mattias ska se på dvd i kväll. Vi får väl se hur det går med det. Troligtvis somnar han väl vid tv:n. Ebba har kompis som ska sova över och jag är "raktest" inte pigg på't!! Detta kommer jag väl ångra känner jag på mig.

Snart är det nyårsafton också tänk om man kunde stoppa tiden det går så hejdundrande fort nu.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: