fredag 3 december 2010

Kalkon leverans i Säffle

Idag fredag har väl inte Tyra och jag inte gjort nåt värst. Ett litet röj i skafferiet blev det jun faktiskt, nu kan man gå ända in. Jag både kastade OCH la undan för försäljning vid ev. loppis.
På kvällkvisten blev det i alla fall en tur in till Säffle, idag var det leverans av den årliga kalkonen som jag beställer från Adlesnäs Kalkon på Näset varje år nu sedan flera år tillbaka. Ytterligare en nyår med kalkon alltså. Mums! Vi (jag, Mattias och Tyra) handlade på Lidl och Coop innan vi åkte hem med en varm och go kebab-pizza från Montreal. Vi har inte ätit pizza på flera månader så den smakade verkligen göööttt!!!
Ebba är i Göteborg med sin goa farmor och hälsar på farmors bror och sambo. Imorgon ska dom väl shoppa loss skulle jag tro i Göteborg. Sånt gillar både farmor och Ebba. Måns är i stan som vanligt SÅ alltså bara lilla smuf är hemma hos mamma och pappa.

Nej nu ska det bli lite facebook

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: