lördag 18 december 2010

Resumé för flera dagar

Nu var det några dagar sen jag var här och det beror på flera orsaker. I torsdags så skulle Måns in till Karlstad på rutinbesök som var planerat sedan flera veckor. Före läkarbesöket så hade jag några ärenden i Mitt i city och när vi kom upp där gjorde jag ett ärende och Måns blev direkt helt-konstig!! Han fick lite lätt panik och kände sig inte bra. Blodsockret låg bra men en olustighets känsla vällde över honom och det var bara ner i parkeringshuset och åka till sjukhuset omedelbart. Där togs det hela på stort allvar och han lades in direkt. Många tester gjordes och Måns var enormt lätt irriterad över ljud, ljus och vi låg i ett mörkt rum ända till fredage eftermiddag när det började vända. Allt detta beror nu med facit i hand på hans kraftig hjärnskakning som han fick för över en vecka sedan och det blev en utlösande reaktion när han kom upp i Mitt i City huset. Alla ljus, ljud, människor och all musik!! Ursch vad man känner sig usel som låtit honom genomlida detta bara för att jag skulle handla. Nu är han i alla fall hemma och ska bara vila i lugn och ro.

Inatt (natt mellan fredag-lördag) så åkte jag, Mattias, Kristina och Niklas till Stockholm och årets största hundutställning i Sverige. Vid sju imorse var vi framme och vi har haft en rolig dag med många skratt. Nu börjar tröttheten komma ikapp... Det har varit väldigt mycket för mig i flera dagar sånt som min kropp inte orkar med egentligen men jag har inte haft tillfälle och känna efter.

TUSEN TACK till Er alla för visad omtanke, sånt värmer och ha så goa vänner som tänker på oss!!

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

men gumman vad ni haft det jobbigt, hoppas ni alla får lite lugn o ro framöver. Kram på Er <3