torsdag 9 december 2010

Sotar-besök

Snart är torsdagen till ända och dagen började med ett besök av sotaren. Eller sotarna skulle jag kanske säja dom var faktiskt två. Trevliga killar MEN hundarna var inte av samma uppfattning. Lagotton förvandlades till en ilsk rackare och kunde nog ätit upp dom... Säj bu till henne sa jag, så faller hon ihop i en hög. Golden är av en mycket vänligare natur, älskar ju som standarden säjer "allt o alla"! Förrutom Sunny som idag helt höll med lagotton Ella. Märkliga jyckar.
Tyra var på dagis och jag passade på och åka till stan och fylla på färgförrådet. En ny skottkärra blev det också, ett bra pris på Optimera fick mig o slå till. Är så hiskeligt trött på dom tunga gamla hederliga...

Nej nu ska jag läsa några rader i min nya pocket

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: