tisdag 28 december 2010

Tisdag kväll

Kväll igen och jag är fortfarande förkyld! Idag ringde jag faktiskt Svea Vårdcentral och fick mig ett recept. Känner att detta nässprays användande är inte bra! Och jag torr som satan i halsen... och det gör verkligen ont. Lite tungt i bröstet är det också och det är inte bra för min sjukdom. Annars idag har jag verkligen gjort en insats med min ugn som man inte kunnat se in igenom luckan på. En rengörning alltså. Och så skinande ren den blev efter några minuters jobb.

Och jag och Mattias har även ikväll inhandlat nyårsmaten nja eller det som ska bli middagen! Kalkon köpte jag sedan tidigare men det ska ju vara lite mumsigt i den. Och till den. Det har vi ordnat redan idag. Champagnen köpte jag redan i förra veckan och jag la den redan idag på kylning. Så himla ambitiöst, eller hur?

Nu ska det bli lite tv om det nu finns något och se?

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: