fredag 21 januari 2011

3 st = GR_PRA1 normal!!!!!!

Då var första arbetstränings veckan över och jag har varit på ett mycket trevligt ställe!! Och det har gått över förväntan! Ja lite huvudvärk och allmänt öm i kroppen MEN det har gått!! Så himla härligt, ser redan framemot nästa vecka. Jag hoppas verkligen att det kommer funka. Och jag hoppas jag kan bidra med något på plats.

När jag kom hem och hämtade posten så fick jag ett mycket positivt besked, tre av mina golden som testades förra veckan (för att se om dom bär på genen för PRA) hade kommit och jag slet verkligen upp kuvertet med en blandad förtjusning och Guess Nashville, Guess Newsagent at Whoopis och Nenuoramos Magic Song fick alla GR_PRA1 normal. Yippie så skönt. Två hundar till testades i förra veckan men det svaret har inte kommit än. Pirrigt än alltså. Och äbntligen kom även mina sulor till skorna också och även sandalerna. Mycket positiv dag alltså.

Nu ikväll blev det fredagsmys med familjen och mannen i huset stod för kvällsmaten, en smaskig kebabtallrik det var ju inte helt fel. Lets Dance har rullat på tv:n och jag höll även ikväll på Figge vilket ös och vilken imponerande uppvisning. Säffles egen Tina gjorde också ett bra framträdande och dom båda är fortfarande med i tävlingen!

Nu ska jag alldeles strax lägga mig, jag är verkligen jätte-trött och imorgon hoppas jag på en lååång sovmorgon.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: