tisdag 4 januari 2011

Beställt och klart

Nu är Mattias födelsedagspresent beställd på nätet! Och jag avslöjar inget... För vem vet kanske han smygläser nu några dagar innan han fyller år? Fyller år på fredag. Tror han kommer bli glad, fast att han bedyrade igår när jag frågade honom vad han önskar sig. Jag har ju alllt!! Fick jag som svar och jag har ju dig! Sånt värmer...
Men han är klippan i livet och såååå snäll och jag vill verkligen ge honom något. Ja både jag och familjen vill det. Svärmor fick just ett bra tips på present och hon blev glad för det, Mattias har verkligen det mesta så han är verkligen inte lätt och köpa till. Kläder är han inte intresserad av och för den delen köpte han ju sig nytt före jul. Så som han sa då; - nu behöver jag inte köpa några kläder de närmast åren.... Ni fattar va? En riktig stilikon den grabben. Det senaste hela tiden, ha ha. Nej inte direkt.

Idag är det dags och strax ska diskmaskinen och tumlaren hämtas, yipppeeee!! Det ska bli så skönt för hushållssysslorna som varit sista vecka som inkluderat diskning flera gånger om dagen - det gillar jag verkligen inte! Ursch o tvi!

Ungarna är i stan, Ebba på vift med sin kusin Linus och Tyra hoppade in hos sin favvon "fabba" en stund. Så helt allena är jag faktiskt. Det gillar jag dom korta stunder som det blir då och då.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: