måndag 3 januari 2011

En alldeles vanlig måndag

En helt vanlig måndag förrutom att det inte blev något dagis för Tyra! Ebba är piggare och dom sitter vid tv:n och småkivas. Hade allt varit skönt med några timmar i ensamheten känner jag. Det frestar på och vara hemma med ungarna varenda dag och dessutom när dom varit sjuka och inte varit speciellt mycket ute. Inget drömscenario direkt.

Jag har tänkt mig in till Säffle och köpa en ny gångmatta till hallen för den gamla har Ina förstört p ga fyrverkerierna så är hon fortfarande knäckt över ljud!!! Inte roligt alls. Det kunde ju gått riktigt illa.... I framtiden så kommer det inte längre skjutas här för det är ju flera av dom orädda hundarna som fick sviter på nyårskvällen. Tråkigt men sant!

Nu närmast väntar middagen och jag har idétorka. Vet inte vad jag ens känner för eller vad som finns...

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: