tisdag 25 januari 2011

Gripande program på Kanal5

Då var det kväll igen och inget bloggat under dagen blev det idag. Jag har verkligen inte orkat. Jag har varit såååå trött att jag faktiskt fick gå och lägga mig ett par timmar på eftermiddagen.
Ikväll när jag la Tyra så tittade jag på Sofias Änglar som går på Kanal5 och ursch vilket gripande program jag grinade flera gånger. Dom hjälpte en familj där mannen hade en hjärntumör som inte gick att ta bort och han hade eventuellt några år till att leva. Han var så känslig och go visade verkligen sina känslor på ett gripande sätt. Man blir ju verkligen tagen av hur familjen orkar leva livet så normalt som dom gjorde och bara väntar... Och gör det bästa av det.

Jag blev verkligen påmind över hur himla bra jag ändå har det, tre friska goa barn 0ch en underbar man som jag älskar högt! Ja vad mer kan man önska sig. Inget av värde tycker jag... Jag har ju verkligen allt!!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: