fredag 14 januari 2011

Lets Dance - igen!

Nu har jag gått in i träsket igen och kommer troligtvis följa Lets Dance! Jag vill inte följa några serier för jag har egentligen tröttnat på en massa serier och nöjesprogram som bara rullar på. Fångarna på fortet är väl egentligen det enda i raden av såna program som jag vill följa och tycker om att se men det kan jag nog gissa på beror på att det har inte visats regelbundet så därför är det alltid kul och se och Gunde och Agneta är ju kanon som programledare!

Men men idag alltså så har jagändock tittat på Lets Dance och det var sannerligen en brokig skara, alla med sina skrupler men som man ändå kunde att det fanns potential att kunna bli bättre. En klar favvo eller två fick jag ju förstås med en gång och det var Alexander Rybak hack i häl följd av Figge. Småimpad av Frank Andersson och Säffles egen Tina som gjorde starka insatser trots att inte juryn var helt impad! Ja ja jag kommer sitta där och titta igen nästa fredag, hm.....

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Säg det inte till nån, man jag tittade också :)