lördag 8 januari 2011

My Dog Göteborg 8 januari

Imorse tidigt hämtade jag upp Maria Ruus för avfärd mot Göteborg och My Dog. Med oss hade vi också Konrad och Frans. ca 60 stycken golden var anmälda. Först ut var Konrad som kom 2:a i sin klass och sen var det Frans som kom 3:a i ökk. Båda skötte sig bra. Och det är inte dåligt med tanke på den enorma ljudnivå och väsen som stimmas.... Hundar som skäller, stereo i hög volym , alla människor. Bådar gott...
Höjdpunkten idag på Mässan var att hundtränaren Cesar Milan besökte Mässan och jag och Maria fick allt en glimt och bild på långt håll, det var ju inte bara vi som ville se honom. Lite shopping blev det också; alger, schampo, kalk, puder till Ellas öron och en flaska plush-puppy. Jag är helt nöjd. Fanns även några läckra jackor sopm jag hade kunnat tänkt mig men det var så enormt mycket folk så jag orkade inte ta tag i det. Mycket trångt vart än man gick, bara för att ta sig in på mässan köade folket uppemot 2 timmar i regn o rusk, Tur vi var på plats tidigt!!

På hemväg var det enorma översvämningar på vägen med vatten. Detta såg man ända upp till Trollhättan. Sen gick temperaturen ner och det blev ett härligt islager på vägen. Detta gjorde att det tog aningen längre tid och köra OCH jag blev så himla trött.

Nu väntar närmast duschen och sängen...lite o ta ikapp

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: