fredag 14 januari 2011

Nokia 5230

Tror minsann jag glömt informera om att jag faktiskt fått mig en ny mobil! Ni måste ju veta allt om mig och just det har jag glömt och skriva. Dåligt va? Den 7 januari kom min nya Nokia 5230 med posten. Jag har senaste året levt med en Sony Ericson och jag har verkligen hatat den telefonen. Men jag r inte heller någon älskare av Ericson ska tilläggas. Men den funkade och den var ny så jag bitit ihop både en och två gånger.... Men nu äntligen är det en Nokia i min hand igen och jag super-duper nöjd! Jag har verkligen ingenting och klaga på.
Jag har ett tag haft en längtan efter en Nokia N8 men köpa telefon för 5000 kr nej det ärdå inte min plånbok gjord för. Så jag har surfat och letat och läst. Och så på sidan där dom har bäst i test resultat på det mesta och där jag har läst om min diskmaskin så var det mycket positivt skrivit om just den mobilen som jag senare beställde mig och nu har Nokia min hand. Ja vad är det för Nokia då. Jo en touch telefon, med b la navigator i telefonen. Och en massa annat enkelt och roligt. Med andra ord ni märker Susanne är helnöjd!
Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: