måndag 31 januari 2011

Ny vecka nya utmaningar.....

Ny vecka och måndag, igen! Så fort tiden susar iväg. Idag har jag varit på mitt "jobb" och det är väldigt roligt och det går över förväntan bra. Trots att jag har väldigt ont i ryggen. Hurra för värktabletter annars vete gudarna hur det skulle gå. Ett trevlig gäng kvinnor från världens alla hörn och goa lärarinnan Ingrid som jag själv en gång i tiden hade som lärare. Man riktigt längtar efter nästa gång.
När jag kom hem fick jag trevligt besök av Maria R med son och svärdotter. Som vanligt var/är Maria nyfiken på valparna och dom underhöll valparna så nu ligger dom som klubbade av utmattning. Närmast ska dom stora hundarna utfodras och sen får jag besök av Anette som ska ha lite data hjälp. Sen är väl även denna dagen till ända.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: