söndag 9 januari 2011

Sent söndag kväll

Inte haft någon lust med att blogga idag. Det har varit en seg dag. Jag har varit trött och sliten sviter från gårdagen och det straffar sig alltid dagen efter man är i väg och har kul.... Visst är det värt den dagen, men dagen efter då är det att jag undrar... Det blir inte heller enklare med åren tyvärr. vem vet man kanske inte orkar hålla på hundar i all evighet. Snyft!

Jag har i all fall skjutsat Ebba till Säffle för hon gick på Narnia på bio. Hon tyckte den var bra, bättre än den förra och den tyckte jag var bra. Jag vill också se Narnia. Men jag får väl vänta tills den släpps på dvd. I fredags gick jag och Mattias på bio, Änglagård 3. Den var helt okej, det är en sån film jag vill se oavsett vad andra säjer. Men någon som inte sett dom andra filmerna tror jag inte uppskattar filmen eftersom den återblickar både här och där. Den hade sina glimtar.

nu ska jag strax gå och lägga mig. Jag är trött och sliten. det har varit en låååång dag

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: