söndag 23 januari 2011

SSRK Strömsholm får minus denna gången!

WHOOPI'S KNOCKS ME OUT
(CH Xanthos Conquistador-Nenuoramos Magic Song)

Ja då var helgen slut! Imorse tidigt ringde klockan och jag tillsammans med några goda vänner åkte till Strömsholm SSRK. En mycket kall och trevlig dag med goda vänner! Tusen Tack flickor för det som vanligt trevliga sällskapet!!! Längtar redan till nästa gång....
Valparna blev alla tre oplacerade. Vackra Frans kom 4 i ökk och fick excellent med det nya bedömningssystemet. Helt okej!! Doris som Linda har fick very good. Stort minus till utställnings arrangörerna ska jag maila till dom imorgon; dåligt skyltat, ringar i två olika hallar!!! Ringsekreterare som inte fattade något av det nya systemet... Och parkeringen, ja vad säjer man om den? Avlastningsplats? Pyttsan,, vi ärliga som kommer i tid och flyttar på vår bil, vi straffas... Parkera långt bort, bli påkörda och bli inparkerade... Ursch och tvi vad besviken man blir, man betalar ju pengar och vill ju i alla fall att ringarna ska ligga i anslutning till varandra när man anmäler flera hundar. Hade jag vetat det jag vet nu hade jag lämnat valparna hemma.

Kristina hade med sin kamera och många fina kort blev det. Nu ska jag strax lägga mig imorgon bär det av på arbetsträning igen, ska bli spännande...

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: