onsdag 23 februari 2011

En helt vanlig onsdag

Lill-lördag och nån fest syns då inte till! Efter att ha varit och röntgat två så kanske man både skulle dränka sorgerna och fira!! Vet inte? Nej då imorgon ska jag arbetsträna det är nog bäst och hålla sig på mattan..
Annars har jag väl gjort det vanliga idag, dvs försökt komma ikapp kaoset. Tvätt och annat. Tråkigt men jag har konstaterat det sen länge: det gör sig inte självt! Hack i häl har jag haft mina valpar "Helan och Halvan" skulle man kunna kalla dom. Mycket hjälpsamma krabater. Drar iväg med det mesta åt helt fel håll. Ska bli spännande och se vad det blir av dom. Tomten har jag ju som ni väl fattat nu hämtat hos Åsa på Sunny Delight's kennel i Halmstad. En stadig och mycket rejäl hanvalp som helt klart har framtiden för sig. Sen har vi lilla bus ur vår egen kull, en elegant fröken med bara en växel och det är 5:an - full fart framåt!! Hm... Intressant!

Nej nu ska jag försöka sova, ska ju arbetsträna imorgon

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: