torsdag 3 februari 2011

En vanlig torsdag...

En helt vanlig torsdag som det inte hänt nåt mer än vanligt på! Jo kom på att svärmor kom ju på besök förrut. Det är alltid trevligt när hon kommer, Tyra och Ebba älskar sin farmor mycket och blir väldigt glada när hon kommer och vill inte att hon ska gå.... Bra betyg eller hur.

Idag har jag funderat vidare på lagotto-planerna och lagotto-valpar planeras här nu. Det är faktiskt 5 år sedan vi hade en lagotto kull nu. Inte igår alltså. Det ska bli mysigt det är verkligen speciellt med lagotto-valpar. Jag har varit lite sådär och inte satt mig så in i lagotto världen de senaste åren och det har på ett vis varit skönt. Men nu får jag ta tag i det igen med en blandad förtjusning. Ni som känner mig vet vad jag menar?!

Golden valparna har varit ute en längre stund idag och det gjorde dom gott, dom är som små monster som aldrig får nog... Blir allt något för dom blivande ägarna att bita i.

Nej nu får det bli en dusch och sen gå och lägga sig. Imorgon är det arbetsträning på g igen. Kul

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: