tisdag 1 februari 2011

A la tisdag

Vilken tisdag! Förmiddagen var ett enda kaos, valparna släpptes ut och en försvann för en stund! Oj oj vilket kaos jag gick in för en mini stund och fick leta ett längre tag.... Bara för att jag svarade i telefonen. Nu slutade allt väldigt väl ändå men det var med gråten i halsen jag fann valpen torr och glad under en av hundkojorna. Ursch och tvi...
Annars har dagen bara masat på, jag har tyvärr väldigt ont i ryggen så det blir inte något gjort. Vet inte varför jag plötsligt sedan en månad tillbaka fått så ont i ryggen?

Jag har faktiskt sett på tv en stund nu ikväll orkar inte göra så mycket mer än det och många gripande serier. Sofias Änglar, Den okände miljonären eller vad det nu hette! Sådan här program borde folk se för att få sig en tankeställare.... tänker då på alla snikna, missunsamma, gnälliga "aldrig-nöjd" människor som man då och då springer på här i livet. Och just sådan människor vill jag då rakt inte ha i min närhet. Suger bara en massa negativ energi.... Och det vill jag inte omge mig med alls.

Nej nu ska jag duscha, ta en värktablett, smörja ryggen med liniment och ta en värmefilt runt mig och lägga mig. I hopp om att det känns bättre imorgon

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: