lördag 12 februari 2011

Lördagen 12 februari

Det var väldigt så många inlägg det blev idag. Men som ni vet så var jag väldigt förkyld och sliten i förra veckan, jag orkade knappt göra något. Hade sååå ont i bröstet, stämbanden sved, näsan rann, hosta om nätterna! Ursch o tvi!
Men jag är inte helt okej nu heller men det börjar bli bättre. Idag fick jag för mig och ta en sparktur och det var ju underbart solen sken och det var -5 grader. Riktigt okej trots att jag inte är någon vinter älskare! Men aj så ont jag har haft efter det i mitt bröst. Astman gör sig verkligen påmind och helt återställd för någon sparktur det var jag verkligen inte känner jag med facit i hand.

Nu ikväll har jag sett på Melodifestivalen och jag fattar verkligen inte varför Sverige lägger ner så mycket pengar på ett sånt jippo!! Vilken jä..a skit rent ut sagt! Jag såg inte förra veckan och jag är banne mig glad för det. Nästa vecka kommer jag satsa på något helt annat program...
Just rullar Svenska rallyttv:n såååå mycket trevligare och se på, saknar att inte vara på plats och se det hela live! Det är verkligen speciellt!!!! En rally mössa för 2011 har jag i alla fall fått, ja fått av min goa vän Stina!!! Tusen tack för mössan Stina! det brukar vara av tradition för mig med en ny "rally-mössa". Nu närmast nån film på tv:n sen får det att bli John Blund.
Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: