tisdag 15 februari 2011

Ordförande

Ikväll var det Årsmöte i Bygdegården och jag har tackat ja till ett år till som ordförande! Ser framemot det, för vi har mycket roliga saker på gång i år. Och jag har en mycket bra styrelse med mig som är lika entusiastiska Och det stärker och värmer på samma gång. Närmast är det Loppis den 12 mars kuuul! Jag älskar loppis!

Imorgon onsdag åker första valpen och det ska bli skönt, jag känner att det svårt att underhålla dom nu, de kräver mer och mer. Och dom kan ju inte heller vara ute mer än kortare stunder och det gör ju också att den energin dom har rasar inte av..... Det är kull med härliga framåt valpar, mycket bra till utseendet samt att jag tror att dom nya familjerna kommer att få en kul hund som kommer hänga med på det mesta.

Nu ska det bli skönt och sova, behöver upp tidigt!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: