måndag 7 februari 2011

Resume för några dagar

Så darrigt med bloggande på några dagar! Ja det har sin förklaring... Lördagen var det besök och parning för Bulten med en snygg champion tjej från Uppland. Även söndag.
Lördag kväll var vi på krogen med goda vänner och hade en kanon-kväll. Och det måste vi verkligen göra om snart!!! Lite segt igår av naturlig anledning. Sen i torsdags har jag haft hosta och rinn-snuva så idag är jag ordentligt sjuk!! Så det blev tyvärr ingen arbetsträning idag. Jag har så ont i bröstet så jag får förmodligen ringa sjukvården imorgon fm om det inte släppt. Det är inte bra för min sjukdom om jag får just ont i bröstet.
Så det har varit en seg dag idag... Orkar liksom inte göra något. Valparna är dock pigga och glada till tusen och nedräkning har nu startat. Inte många dagar kvar med dom nu.

Nej, mot halstabletterna o näs sprayen nu.
Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Åh, sjuk, inte roligt!
Hoppas du kryar på dig!