söndag 13 februari 2011

Slut på ännu en vecka...

Ja men det blev allt ett gott slut på veckan ändå trots allt!! Lite så jag tvivlade på det tidigare idag. Men det är ju tur det finns folk som kan hjälpa till när det uppstår en krissituation....
Idag blev det sista gjort på "pärmarna" som ska med valparna till dom nya hemmen. Min käre man fick sortera och jag kopierade. Flickorna har under dagen idag varit hos farmor och på stan. Lugnt och skönt med andra ord!
Idag har det också varit årsmöte på Golden Klubben i Värmland men jag var faktiskt inte med. Hade tyvärr inte orken men jag har tyngts av ett väldigt dåligt samvete...... Men en rapport har jag i alla fall fått och det gick enligt planera alltihopa. Synd att det ska vara så dåligt med folk på det mötet. Tänk bara så många uppfödare vi har i länet och tänk så få av dom som verkligen kommer. En del har t ex aldrig varit med!! Inte bra alls tycker jag! Dåligt med uppslutning av dom "vanliga" medlemmarna också för den delen.

Nej nu börjar en snart en ny vecka och nu ska jag imorgon till "jobbet" var ju sjuk hela förra veckan så det ska bli kul och komma tillbaka vi får se om dom saknat mig eller inte? Veckan som väntas kommer det hända mycket kul på både det ena och andra med andra ord!!!!!! Längtar.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: