torsdag 24 februari 2011

Snart födelsedag...

Timmen är sen och här sitter jag! Det har varit en lång dag, jag vaknade ruskigt tidigt imorse men världens värk i handlederna! Det blev till och droga sig x 3 med en gång. Ursch inte roligt men ha ont är inte heller så speciellt roligt. Arbetstränat har jag gjort idag och det gick bra trots värken... Tur att det inte är fysiskt krävande...

Idag var min lille pojk med i Säffle tidningen under firarhörnan med ett gulligt kort. Nja enligt mig i alla fall. Han fyller ju 18 år imorgon fredag. Det är alltså 18 år sedan som jag låg i ett dygns plågor innan han kom ut. Vart har tiden tagit vägen? Jag fattar verkligen inte att 18 år sedan, kommer ihåg det som det var igår. Imorgon fredag blir det kalas på kvällen med mormor, morfar och mostrar med familjer även "plast-farmor" är bjuden. Presenten har han ju redan fått och det var ju den efterlängtade Volvo 940 som köptes i söndags. Bortskämda unge! Nej då det är han inte nja bara lite kanske om jag ärligt erkänner. Nu får vi hoppas att Måns får uppkörningstid snart så han får ut och köra själv... Som tur är så har har hans tjej Elin körkort sedan en månad tillbaka.

Nej får försöka sova en stund, det blir en lååång dag imorgon

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: