torsdag 10 mars 2011

Anne, kalas och möte

Jaha då var även torsdagen strax slut... Idag har jag haft trevligt besök av vännen Anne. Himla trevligt och få träffas och prata lite skit och hund! En himla söt tik hade hon med sig som hette Judith. Som träffade Frans, det var med blandade känslor från Judiths sida. Frans är en riktig charmör och med dom rätta takterna.... Nu får vi hålla tummar och tår för små fyrbenta gulingar i Göteborgs området frampå.

I eftermiddag var det kalas för syster Gunillas Sara som fyllde 7 år!? Oj jag har sagt det förrut vad tiden går. Man nästan lite rädd för man hinner ju inte med. God mat blev det som vanligt, jag älskar verkligen kyckling måste jag erkänna och sallad till - ja bättre kan det inte bli för mig. Tårtan skippade vi och det är lika bra det funkar inte att äta tårta för mig alls. Och det gör verkligen ingenting. Mina flickor är inget för det heller. Bra tjejer eller hur?

Vet inte om jag skrivit om det men min andra syster Anette och hennes vän Ann ska strax öppna egen salong i Säffle. Så himla kul och hon fick en present till den idag av mig. Fina kaffekoppar och silverskedar till dom. Hon blev glad och det glädjer mig. Men andra ett tips Hårverkstan öppnar i början av april.
'
Ikväll har det varit första styrelsemötet efter årsmötet och det är ett glatt gäng som jag är glad och ha med i styrelsen. Och vi har mycket roligt på gång i bygdegården; loppis, vinprovning, påskpyssel, påsktipspromenad, ölprovning, pubkväll m m m m.

Nu är det natten och en ny dag och härliga fredag är på g.... ILIKE IT!

ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: