måndag 7 mars 2011

Bloggare a la kvällstid

Kväll igen och här sitter jag! Får inte till något bloggande dagtid vad det verkar. Idag har jag visserligen arbetstränat, handlat efter det och sen det vanliga. Ebba är hemma och är sjuk 40 graders feber, medtagen faktiskt. Inte kul. Men vi har ju klarat oss hyfsat från sjukdomar så det är väl dags igen....
Idag infann sig en känsla av våren, märktes tydligt när jag åkte till dagis det har verkligen tagit på snön såååå härligt. Men vi ska väl inte ropa hej än, det kan ju fortfarande komma ny snö säjer min väldigt optimistiska man. Enda positiva är att snö ligger tjock i trädgården så hundarna är fortfarande rena! Otroligt. Tyvärr börjar det åka lite pälsar nu och det är väl så himla typiskt när man anmält till utställning. Hm. Och det är ju en del utställning i närmaste framtiden som jag gärna vill åka på också. Ser ju mycket framemot och debutera med småvalparna i valpklass frampå.

Just rullar ett skit program på tv:n och jag fattar inte att dom sänder så jäkla skit. Ballar av stål va? Vad är det för ett jäv.. program. Så himla kasst. Jag väntar ju på CSI... Kommer somna innan det börjar känner jag.
Imorgon är jag ledig och ska försöka ta tag i den fria uppfostran som är här i kenneln! Det måste bli ett slut på den. Får se om dom håller med

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: