måndag 14 mars 2011

Halv åtta hos mig - I LIKE IT!

Har fått till det och tittar på mitt favvo-program "Halv åtta hos mig", det är kanon program på många vis. Vanliga färgstarka personer som komponerar de mest häftigaste menyer för det mesta. En och annan idé har jag nog i allvarlighetens namn stulit.
Idag har jag arbetstränat med "med mina flickor" och det är då sannerligen en käckt gäng! Fortfarande gnager ju oron med beskedet jag fick i fredags och jag funderar mycket på pengar. Och de månader där jag måste genomlida denna enorma ersättning med pengar.
På eftermiddagen sken solen och återigen kunde man ladda batterierna. Även imorgon har jag sett på vädret kommer vi i Värmland kunna få sol på oss igen. Härligt! Jag behöver verkligen SOL nu, det har varit en alltför lång mörk o kall vinter.
Nej nu får jag ta tag i mail och Facebook. Vem vet det kanske har hänt nåt?
Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: