tisdag 1 mars 2011

Lovet i all heder!

Jag är redan trött på lovet. Det ska göras massor hela tiden i ett rasande tempo... Ursch och tvi jag tycker nog att barnen behöver vila sig under lovet. Jag läser både här och där och präktighets syndromet hos en del familjer där det ska göras en massa varenda dag. Jag blir bara matt... Visst vi är alla olika och det erkänner jag. MEN hur känner dom sig egentligen till helgen och när nästa vecka börjar igen. Ungarna är uppspelta på dagis och i skolor och inte ett endaste dugg uppvilade! Låååångt till nästa lov.
Igår fick jag ett tråkigt röntgen besked, så är livet i denna hundvärld också! Man blir aldrig klok på det heller. Nog för att jag såg i förra veckan att det inte såg bra ut men fullt så illa det hade jag aldrig gissat att det var. Thats life!

Nu ska jag hjälpa Mattias att maila till Polisen

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Jag håller med du, man ska låta dem vila på loven, och styra lite i aktiviteterna....
Fast mina tonåtingar gör ju iofs inget annat ;)
Tråkigt med röntgen.....