tisdag 29 mars 2011

Lugnt och skönt

Idag har det varit en helt okej dag! Lugnt och skönt; barn på dagis och i skolan... Har inte gjort ett enda skit rent ut sagt! Pratat i telefonen och tittat lite på datorn. Behöver lugn och ro och inga måsten - mycket viktigt för mig. Vill inte vara nån grinig mamma som inte orkar med familjen. Vilket det lätt blir för mig om jag har ungarna runt mig hela tiden, men sån är jag. Olika för oss alla kan jag tro. Vädret här på Mellom är så där idag, molnigt och solen tittar fram ibland och ingen vidare värme. Skön att det snart är april så vi går mot vår. Det har tagit enormt på snön men på sin ställen så ligger det kvar mycket än. Trädgården är nästan snöfri nu - på både gott och ont när man har hund jag erkänna. Hundarna är väl inte helt vita. Tur det finns vatten. Nej jag får väl fundera på dagens middag, lutar åt hemmagjort mos och korv idag. Ingen favvo för mig men för övriga familjemedlemmar. Ha det bäst Susanne

Inga kommentarer: