söndag 6 mars 2011

Söndag kväll

Jag är redan tillbaka! Jag har ju varit så duktig med att blogga men men jag har som sagt varit sliten så det ballade ur några dagar i förra veckan. Nu är söndag kväll och jag sitter och ser på tv i sängen med datorn i knät. Väldigt gött. Det har summa summarum varit en mycket trevlig helg. Idag har jag inte gjort något speciellt mer än att jag gått promenad med kalvarna på min "nya" promenad väg på gärdet. Nu upp plogad till mig av älsklingen. Skönt med en väg att gå på det har varit darrigt i flera månader. Men vi måste hårdsträna nu när det är utställningar på gång. Tyra och jag har åkt spark också och jisses vilket glid det är nu, nästan lite farligt. Men åh vad härligt! Älskar verkligen och åka spark. Var lite moraliskt stöd när Mattias eldade skräp idag också. Skönt och få bort an massa som stått och skräpat.

Småvildarna har fått sig en egen valphage idag och kan sitta ut lite längre stunder. Mycket efterlängtat av mig och dom också kan jag tro. Tror jag bestämt för vad dom ska kallas för nu för jag har verkligen haft svårt med det....

Solsidan avnjöts ju också ikväll vilken kanon serie, kort med naggande god! Jag skrattade gott kan jag erkänna. Snart är det ny vecka med nya utmaningar. Bäst och se om John Blund är redo för en dejt!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: