söndag 27 mars 2011

Vill och vill inte....

Jag har inte bloggat på flera dagar både skönt och inte! Gott och inte skriva och saknar att inte skriva... Svårt va? Jag försöker ta det lite lugnt mår så där i ärlighetens namn. Jag är sååå trött och sliten!! Vill ha vår och sol nu jag behöver det. Jag förgås snart av snö, is, kyla och vinter. Idag har klockan blivit ändrad och dagen har gått fort. Jag förstå mig inte på detta ändrande av tiden. Så som vi har det nu kan vi gott ha hela tiden. Ljust och trevligt om dagarna. Kvällsmaten idag blir tacos. Igår fick familjen äta kycklingklubbor då mamma var på krogen och åt mat med sina småsystrar som för övrigt fyller år idag! Grattis kära systrar på 28 årsdagen!! Ha ha kunde varit 28. Nej som sagt tacos på g, sen väntar dusch och dom vanliga kvällsbestyren. Sen kanske vi kan få några minuter för oss själva jag och pappan i familjen. Vi får väl se Ha det bäst Susanne

Inga kommentarer: