onsdag 20 april 2011

Anettes Fotvård

Idag har jag varit på ANETTES FOTVÅRD mitt vanliga månadsbesök hos goa Anette. Alltid lika skönt och trevligt och komma och få fötterna fixade OCH läsa lite inredningstidningar och andra inspirationstidningar för den delen. Mmmm I LOVE IT!!
Efter det blev det en tur till Erikshjälpen; Säffles mest populära affär öppen endast på onsdagar och lördag! Fick med mig ett glas fat och två pajformar hem. Alltid nåt och billigt blev det. Jag var även in på Hobbykällaren och hämtade mina fågelholkar, jo ni läste rätt fågelholkar. Ska nu målas och sättas upp hos min syster tänkte jag. Mycket fina och dom kommer pryda sin plats tro mig. Apoteket fick sig också ett besök, likaså Pomonadalen. Ja t om Anette min goda vän fick sig ett besök så jag kunda träna med Ozzy, hennes hund som jag ställa ut på måndag i Karlstad.

Nu är det kvällen och jag är såååå trött som en zombie för att var helt exakt. Lider av en så enorm trötthet så jag blir rent utav rädd. Klockan är ju bara 18.30 så jag kan ju inte lägga mig än, väl?

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: