tisdag 12 april 2011

Bästa pappan


...han har jag! Han är här hos mig och Tyra idag och krattar gräsmattan och ägorna i största allmänhet! Och gud så tacksam jag är för det!! Hade jag inte pappa blev det förmodligen aldrig krattat. Tur att han och mor bor i lägenhet vintertid så han har lust och hjälpa mig. Jag försökte mig faktiskt på och kratta i går men mina armar klarar verkligen inte av och kratta. Väldigt tråkigt då jag gärna vill ha det krattat och lite snyggt i trädgården.

Tyra hjälper gärna till och håller morfar i sällskap hela tiden. Jag har bjudit på middag och det blev ugnsbakad falukorv med stekt potatis och kantarellsås. Kaffe och sockerkaka på det. Han är på krattande igen. HÄRLIGT!!



Ha det bäst

Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Hur dresserar man dem till det? ;)