onsdag 27 april 2011

Gödslat gräsmattan

Redan onsdag oj! Men det var det omtumlande måndagen som ställde veckan på kant! Jag har smält det något nu, dom väldiga bravaderna. TACK ALLA för era gratulationer det har verkligen värmt! På söndag ska vi iväg igen till MariebergsskogenCockerklubbens tradionella 1 majs utställning. ALLA valparna ska var med och träna och det ska bli kul. Dom behöver träna allihopa, själva utställningssituationen är svår och träna på hemma.
Idag har jag gödslat gräsmattan i samband med regnet som kommer. Gräsmattan behöver det den är hårt ansatt vintertid av alla hundtassar. Och med regnet så får jag hjälp med att det rinner ner och undan.

Annars har jag suttit och försökt lägga upp en plan på sommarens tävlingar men det är svårt. Mycket man vill åka på men, det är alldeles för dyrt med både anmälningsavgifter och bensin så jag måste prioritera och välja. Svårt!!

Nu ska jag närmast åka in till Säffle, färgpatronerna i skrivaren skriker och vill ha ny färg.... Syrran ska få ett besök också på salongen.

Ha en fortsatt trevlig onsdag
Susanne

Inga kommentarer: