måndag 18 april 2011

Måndagen

Dagarna går jag och jag erkänner återigen: JAG HAR INTE BLOGGAT! Varken lust eller tid har funnits. Helgen har varit i mastigaste laget - vill inte har fler såna helger.... GRATTIS till min goa vän Maria Ruus som fyllde år i lördags. I lördags var jag och min goe vän Kristina på utställning SKK Västerås med en höglöpsk tik och två k..a hanhundar. Det var en märklig utställning, jag är inte så pigg på nya systemet. Inte för att det dåligt och få "very good" men det är ju inget man vill ha. Men när det är 3 stycken hanar kvar när bästa hane börjar så är det ju inte kul. Det finns/fanns ju flera hanar som lätt skulle haft excellent. Jag tror att vanligt folk kommer tappa sugen med utställning. Så siffrorna kommer sjunka det är jag helt säker på. Nu är det märkbart att det blir ett A-lag och ett B-lag och så kommer folket att känna. Nu fick jag själv "very good" på mina två med mycket bra kritiker så man undrar ju vart går gränsen. Nja, ni hör det t om så jag ledsnar som är en sann entusiast! Söndagens så var det Distriktsstämma i bygdegården! Mycket folk från hela Värmland. Ett mastigt program med miljödiplom, lunch och ett låååångt möte som avslutades med kaffe och efterrätt. Var hemma sent kan man väl säja. Så idag ny vecka och jag har varit och arbetstränat och är sååååå trött och måste tillbaka till stan strax för att gå på ett möte med Abf/Fsk. Inte kul! Inte mötet men att behöva åka fram och tillbaka - det gillar inte jag! Tyra fick åka till dagis idag efter att ha varit hemma i 2 veckor och hon var så lycklig! Äntligen till dagis! Och jag kan inte annat än instämma. jag behöver få lite egentid nu även om det bara blir nån timme här och där. H a det bäst Susanne

Inga kommentarer: