onsdag 13 april 2011

Mitt i veckan

Mitt i veckan och jag och Tyra är fortfarande hemma! Jag funderar på om hon kan gå till dagis imorgon torsdag, men jag är osäker. Vill ju inte smitta någon som inte vill.... Även om jag tycker att det är lika bra och alla får det så är det gjort. Men var och en behöver och få bestämma själva. Eller hur? Ebba och Måns hade vattenkoppor mitt i sommaren för 9 år sedan och det är inget man rekommenderar - det är varmt och kliar 100 ggr mer. Ursch va pinig dom hade det. Barnvakter duggar det ju inte tätt med heller - sitter i en rävsax nu. Det har varit en kurig och lite rå dag även om nu solen på eftermiddagen tittar fram. Inte så skönt som igår. Men det är vår äntligen. Jag bara njuter. Hundarna löper för fullt och en är parad och ska paras. Spännande sommar går mig till mötes. Nu ska jag dejta spikmattan en stund den ömma kroppen behöver det. Ha det bäst Susanne

Inga kommentarer: