torsdag 21 april 2011

Påsken har så smått startat

Då har påskhelgen börjat! Skärtorsdag idag och jag började dagen med att arbetsträna. Idag var det påskpynt på tapeten och tipspromenad med påskfrågor. Lite shopping inför helgen fick det också bli, ungarna ska ju ha godis och lägga i sina påskbrev - och det är viktigt!! Lidl hade kanon pris idag 3,80hg jo det är verkligen sant och inge fel på det godiset tro mig! Ikväll grillade jag Mattias och flickorna. Mums alltid lika gott. Jag älskert!

Imorgon är det långfredag och då ska vi in till svärmor och fira henne, för hon har fyllt år under veckan. En tur till Arvika ska det också bli och träffa Karin och Marianne. Linda ska jag också träffa. Ja det blir många och träffa imorgon fredag. Ska föröska och hinna till apoteket också, måste hämta ut droger till hundarna så det inte blir samma dilemma som på nyår. Tar det säkra före det osäkra!! Imorgon fredag är det påskdisco i bygdegården också. måste erkänna att det känner jag väl sådär inför. Jag är lite less på bygdegården just nu, vi har liksom träffats lite för mycket på sistone.

Annars under helgen är det "påskning" på g, middag, fotbollsmatch och avrundning med utställning på annandagen och debut med småttingarna!! Ser ut för och bli en helt okej helg.

Glad Påsk på er alla

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: