lördag 30 april 2011

Valborg 2011

En härlig solig aningen blåsig valborgsmässoafton. Flaggan är hissad, och jag funderar på och vara lite arbetsledare och få mina nya vinbärsbuskar planterade? Men käre mannen är inte hemma just nu så jag har ingen och "bossa" över just nu. Sen har jag en hundgård som jag också tänkte att han skulle få ta tag i. Hm vi får väl se vad han tycker om det.



Ikväll ska vi till syster i Råglanda och fira Elin som fyllt 11 år, tänk vad tiden går. Dom kommer ikapp oss alla barnen. Ska innan det försöka förbereda lite inför 1 majs "majandet" i Mariebergsskogen imorgon, tillsammans med goda vänner och några hundar. Packa bilen, bada nån hund och förbereda matsäck... Vädret verkar vi få med oss, härligt!. Kanske vi ses där? Nån som ska dit förutom vi?


Ha det bäst

Susanne

Inga kommentarer: