måndag 11 april 2011

What a day!

Vilken härlig dag, det är idag! Solen skiner och det är varmt! Mmm, jag känner riktigt hur batterierna laddas. Jag har ju ett tag känt mig väldigt urpumpad och trött, ja "sleten" med andra ord. Men solen, värmen och ljus ja jag riktigt känner känner hur hela jag laddas. Jag har alltså inte arbetstränat idag för som jag skrivit Tyra har vattenkoppor och är inte rdo för dagis riktigt än och jag hade inte någon barnvakt som var sugen på och passa henne. Hon är annars ganska pigg, cyklar och myser i sin lekstuga. Roar sig själv. Hon kan om hon vill. Älskade unge! När min käre man kommer hem från jobbet ska jag åka in till Säffle och göra ett besök på syster ysters salong och hör hur det går. Det öppnade ju officiellt idag HÅRVERKSTAN. Jag måste också till Granngården och köpa kattsand. Vi har två kullar med kattungar och lådan är ständigt full. Fylla på i skafferiet behövs också. Det är ju ständigt tomt. Ja lite måste alltså. Ha det bäst friends Susanne

Inga kommentarer: