onsdag 4 maj 2011

En helt vanlig onsdag så när som på snön..

En helt vanlig onsdag och även idag har det kommit lite snöflingor!! Gårdagen var ju vedervärdig, det snöade, blåste och yrde och det var kallt som satan! Man kände verkligen inte för att gå ut alls. Idag är det något bättre, men nån värme är det inte! Imorse fick min käre man skrapa rutorna på bilen? Det är ju inte riktigt vettigt om du frågar mig! I maj månad.
Själv har jag inte gjort något vettig alls dessa dagarna i denna veckan. Måndagen arbetstränade jag visserligen under vedervärdiga plågor!! Men jag klarade det. Men mycket mer än så det var det inte. Tisdag och onsdag har inte varit speciellt mycket bättre dom men vädret är ju inte precis på min sida heller........... Ursch va gnälligt det blev! Men så är min vardag; smärta och trötthet som gör sig ständigt påmind. Väldigt tröttsamt faktiskt!

Nu ska jag åka till Säffle och besöka Erikshjälpen och se om jag kan hitta en matlåda i plåt till min käre man. Besök Maria R ska jag också göra.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: