tisdag 17 maj 2011

Långt uppehåll...

Det har varit ett långt uppehåll här! Men det har berott på att jag har en inflammation i mina händer och har svullnader som halvt ägg i storlek uppepå bägge händerna. Har verkligen inte orkat skriva. Skriver nu men det känns väl så där, jag skriver sakta och med pekfinger-valsen! I torsdags var jag upp till VC och visade händerna men det var inte annat än vila och ökning av medicineringen vilket jag var pigg på MEN var tvungen!!! Har ont som f.n och sover mycket dåligare än annars......


Sen var det ju även något vajs med Blogger i förra veckan i flera dagar så man kom inte ens in och kunde se bloggen?! Ja ja det har väl inte gjort något heller.


KATTUNGAR FINNS till salu för den som är sugen!! Rödtigrerade honor finns kvar och vita med rödmask lik mamma Tilda som det är bild på här till höger. Leveransklara vecka 22 och 23. Vet inte hur ni har det ute i landet men här det just mörkt och svart på himlen över mig så jag undrar på om det inte blir åska inom det närmaste? Måste erkänna att det varit skönt med regnet som kommit i dom närmaste dagarna. Det har varit så torrt och mycket pollen i luften så jag har knappt fått luft. Känns lite lättare nu faktiskt.


Nej jag ska försöka se över tvätten, ungarna behöver ha rena kläder. Sen blir efter dagis att åka till BVC med Tyra så hon får väga sig, det var evigheter sen sist.


Ha det bäst

Susanne

Inga kommentarer: